Fan vet, men jag personligen känner i alla fall att det inte är lika kul att se Timrå IK lira hockey den här säsongen, som det varit tidigare säsonger, alltsedan återkomsten till finrummet. Inte ens när dom vinner.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Fan vet, men jag personligen känner i alla fall att det inte är lika kul att se Timrå IK lira hockey den här säsongen, som det varit tidigare säsonger, alltsedan återkomsten till finrummet. Inte ens när dom vinner.