Jag hoppas att Timrå Kanske kan kolla hur det skulle funka med Robert Carlsson som ny sportchef efter Nubben , tror han skulle passa utmärkt med den arbetsuppgiften......han liksom personifierar hur en spelare ska uppträda i Timrå tröjan , tror även att Robban är lite full i fan och kan nog göra ett kanon jobb på den tjänsten.
Iallafall jag skulle tycka att han skulle va ett utmärkt alternativ.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Iallafall jag skulle tycka att han skulle va ett utmärkt alternativ.