1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 98083

Sv: Årsmöte 2002 SK
För övrigt så fanns det en ruggig skön bit av årsberättelsen:

"Hemsidan har fått en kraftig ansiktslyftning under den gångna säsongen och kommer även i framtiden att tillhöra en av de bästa hemsidorna i landet. Samarbetet mellan Timrå IK och Supporterklubben har stärks kraftigt under senaste åren och har i år fungerat perfekt.

Jimmy Uhlin med styrelse"

Det mest anmärkningsvärda är ju att absolut ingenting av det där stämmer. Det kan bara bli bättre och det ska fan så också bli, bara folk engagerar sig så.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer