ser att dom "nya" som kommer att sitta i supporterklubbens styrelse har varit med förr..både på gott och ont..men jag är den förste som önskar dom lycka till och hoppas att dom orkar att jobba med allt det innebär att vara en styrelse för TIMRÅ IK supporterklubb..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
supporterklubbens styrelse har varit med
förr..både på gott och ont..men jag är den
förste som önskar dom lycka till och hoppas
att dom orkar att jobba med allt det innebär
att vara en styrelse för TIMRÅ IK supporterklubb..