1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 98090

Sv: Årsmöte 2002 SK
Knylan: Vet inte av vilken orsak revisorerna Tommy Andersson och Jessica Lindberg uteblev från årsmötet? Dessutom var inte heller avgående kassören Mikael Lind på plats (hade 1år kvar på sitt mandat, men har valt att hoppa av p.g.a personliga)


Dessa personer ingår i styrelsen: Kent "Habba" Lindahl (ordförande), Niclas "Octagon" Dernebo, Kjell "Frisbee" Sandberg", Margareta "Maggan" Andersson, Mikael "Willy" Willysson, Andreas " drum on" Skarin, Magnus "ernie eagle" Sjöstedt.

Skarin och jag (Sjöstedt) är suppleanter, Maggan blir förmodligen sekreterare medans Kjell Sandberg tar han räkenskaperna (kassör). Willysson blir nån slags "allt-i-allo" och "Octagon" Niklas Dernebo blir vice ordförande.

Definitivt besked kommer att lämnas efter söndagens möte som kommer att hållas vid Östrands Båthamn. Detta är enbart för förtroendevalda så ni andra kan ta´t lugnt och varva ner.

Vid ett senare tillfälle kommer det läggas ut bilder på samtliga i styrelsen på hemsidan med e-postadresser dit kan vända er med frågor.

Mer info kommer senare...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer