Uno Gordon: Det var bara en kommentar om din framställning av Freddan som en "vinnarskalle", resten är slutsatser du själv drar, inte mitt tyckande. Jag håller förresten med om att det går att vara en bra sportchef/ledare utan att ha varit en storhet som aktiv spelare - det finns många exempel på det.
Hur som helst vill jag ändå inte ha Freddan som sportchef i Timrå!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hur som helst vill jag ändå inte ha Freddan som sportchef i Timrå!