1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 98193

Sv: Årsmöte 2002 SK
ernie eagle: Jag har en viktig fråga men jag vet inte om du kan besvara den, men hoppas det.

Igår på årsmötet så diskuterades inget om en tifogrupp, IT-grupp, resegrupp osv. Det kan jag mycket väl förstå, frågorna om ekonomin kändes bra mycket mer angelägna. Men hur blir det med detta sedan? En tifogrupp måste sättas ihop och det finns folk, Dalan har ju t.o.m börjat leta sponsorer för tifo. En IT grupp är så angelägen att det knappt finns, en sida MÅSTE finnas innan säsongstarten. Hur ska SK annars nå ut till sina medlemmar? Gästboken är inget vidare alternativ om man vill synas.

Så frågan blir alltså om ni kommer att ta upp de här frågorna och sedan placera ut folk i den olika grupperna? Jag ser mycket ljust på den nya styrelsen, vore spännande att få höra Habbas mening. Vad han har för planer, framtidsutsikter osv.

Timrå IK Supporterklubb, världens snyggaste 40 åring!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer