Redax 2: Bra idé! Du vill alltså "öronmärka" pengarna. Lite svårt administrationsmässigt att hålla koll på varje slant från enskilda individer men jag lovar och svär att dom eventuella tifobössor som kommer att finnas ute i foajén i Timrå Isstadion enbart kommer gå till tifo. Vi kan notera våra inköp och visa papper på att dom pengarna INTE halkar in i SK. Men som sagt var idén var bra men vi får nog modifiera den en aning om inte vi i SK ska behöva jobba arslet utav oss med att hålla koll på kronor och ören.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tack för tipset!