Jag läste idag på sundsvalls tidning eller om det var dagbladet att Timrå inte är så där jätteintresserade längre av Ulf Dahlén. "Nubben" sa att han var nöjd med spelartruppen i dagens läge och det lär ej bli några nya värvningar. "Nubben" sa att Ulf Dahlén och han små pratat lite grann brar och "Nubben" tror att han spelar i Nordamerika nästa säsong. TIMRÅ IK ÄR DOM BÄSTA!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"Nubben" sa att han var nöjd med spelartruppen i dagens läge och det lär ej bli några nya värvningar.
"Nubben" sa att Ulf Dahlén och han små pratat lite grann brar och "Nubben" tror att han spelar i Nordamerika nästa säsong.
TIMRÅ IK ÄR DOM BÄSTA!