Kan inte förstå vad svårt supportreklubben har att skaffa pengarna. Patronerna tex har en 6-7 sponsorer som dom får vardera 10 000 kronor från, om det inte är mer. Det är pengar som enbart används till TIFOn. Så sponsorer borde det gå att fixa
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Patronerna tex har en 6-7 sponsorer som dom får vardera 10 000 kronor från, om det inte är mer. Det är pengar som enbart används till TIFOn.
Så sponsorer borde det gå att fixa