Tycker inte supporterklubben ska skänka Timrå IK en krona. Bättre att läga pengarna på billigare resor så att det finns supportrar på plats som kan stötta laget. Tycker även att det är viktigare för supporterklubben att satsa pengarna på tifon så att det skappas en härlig stämning på läktarna och att det på så sätt lockar mer folk till matcherna.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tycker inte supporterklubben ska skänka Timrå IK en krona. Bättre att läga pengarna på billigare resor så att det finns supportrar på plats som kan stötta laget. Tycker även att det är viktigare för supporterklubben att satsa pengarna på tifon så att det skappas en härlig stämning på läktarna och att det på så sätt lockar mer folk till matcherna.