Blizzard: Kenta var väl inte så lyckad förste åren i timrå,vad jag kan minnas,ge challe lite tid så kanske han lyckas han med ,obs! Det är f:ö 1:a Elit klubben som tränare för challe,Kenta hade ett antal innan han kom hit.Nu måste det in lite positiva vibbar på denna sida,så fort det går dåligt hänger ni ut endera nån spelare eller ledare ,tänk till!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
1:a Elit klubben som tränare för challe,Kenta hade ett antal innan han kom hit.Nu måste det in lite positiva vibbar på denna sida,så fort det går dåligt
hänger ni ut endera nån spelare eller ledare ,tänk till!!