jZo: Det står massa frågor och svar på WEB TV sidan man får upp och när jag gick in där o läste lite nu så länkade dom till denna sida för att ansöka om kontot.
Det var i september som jag höll på med detta så jag kommer inte ihåg så noga, men personen ifråga som hade com hem fick ett mail ganska så snabbt med inloggningsuppgifter.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
www.canalplus.se/plus/
Det var i september som jag höll på med detta så jag kommer inte ihåg så noga, men personen ifråga som hade com hem fick ett mail ganska så snabbt med inloggningsuppgifter.