Det är just det man gör!! Är SAIK så jävla bra så man inte kan spela hockey utan bara försvara sig hela tiden. Ska man inte kunna ha ett eget spel mot ett bottenlag Fan man skäms över hur dåligt dom spelar!!! Inget eget spel alls utan bara nån jävla dump!!! Kolla på Kalle K och RJ. Finns inte ord!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är just det man gör!! Är SAIK så jävla bra så man inte kan spela hockey utan bara försvara sig hela tiden. Ska man inte kunna ha ett eget spel mot ett bottenlag Fan man skäms över hur dåligt dom spelar!!! Inget eget spel alls utan bara nån jävla dump!!! Kolla på Kalle K och RJ. Finns inte ord!!!