Hassan: haha näe men gud i helvete vilka stora chancher det ser ut att TIK har i slutspelet just nu känns som om vi åker ut med 4 raka direkt i kvarten ta vilket jävla lag som helst i denna serie och plocka bort lika många spelare som TIK har borta just nu så blir resultatet samma
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
ta vilket jävla lag som helst i denna serie och plocka bort lika många spelare som TIK har borta just nu så blir resultatet samma