Man säger att det inte bara går att slå på en switch när slutspelet börjar. Spelsystemet skall sitta redan innan och intensiteten skall finnas där också. Med det perspektivet känns det inte bra. Man får hoppas att Hynning, Pyöräla och Pärssinen kan leverera från start och att de håller sig ifrån skador, då kanske vi är på rätt köl igen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Spelsystemet skall sitta redan innan och intensiteten skall finnas där också.
Med det perspektivet känns det inte bra. Man får hoppas att Hynning, Pyöräla och Pärssinen kan leverera från start och att de håller sig ifrån skador, då kanske vi är på rätt köl igen.