1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 995319

Sv: Vad är fel i årets upplaga av Timrå IK?
mrchong: hmmm, vi kan nog skratta oss lyckliga om Pärssinen kan vara med i slutspelet och dessutom få upp matchtempo om/när han gör comeback.
Från det ena till det andra så tror jag faktiskt att topp 4 väljer Timrå som sista val. Tror trots allt att vi skaffade oss ett gott rykte när vi huserade där uppe innan skadorna. Kan nog vara ett psykologiskt vapen att presentera Pärssinen strax innan slutspel oavsett status. Typ: -Jisses! Timrå verkar ha fått igen varenda kotte utom Hedström och Andersson, då väljer vi inte dom i alla fall.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer