Kom igen Challe jag diggar dig och det du åstadkommer både i Timrå och ditt travknäck.Fan vi ligger på 5 plats trots att vi spelar med halva pojklaget och resten med kryckor,självklart att våra stars blir trötta både fysiskt o mentalt fan dom får ju ingen återhämtning mellan bytena ändå hävdar vi oss bra.Dessutom så kallar inte jag grabbarna på kanal+ journalister dom har ju vm i inbördes beundran -vi som kan men aldrig blev nåt-
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
och resten med kryckor,självklart att våra stars blir trötta både fysiskt o mentalt fan dom får ju ingen återhämtning mellan bytena ändå hävdar vi oss bra.Dessutom så kallar inte jag grabbarna på kanal+ journalister dom har ju vm i inbördes beundran -vi som kan men aldrig blev nåt-