Tre omgångar kvar. Färjestad borta kan gå lite hur som helst beroende på vilka vi får tillbaka och hur sugna FBK är på att vinna så här på slutet.
Dock ser jag verkligen fram mot att möta Brynäs och Luleå i sista två omgångarna. Det är matcher med potential att få rulla sig i härlig motståndarångest och spegla sig i de blanka ögonen på kvalserieklara förlorare.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Dock ser jag verkligen fram mot att möta Brynäs och Luleå i sista två omgångarna. Det är matcher med potential att få rulla sig i härlig motståndarångest och spegla sig i de blanka ögonen på kvalserieklara förlorare.