Laken och TGO: Snälla era dumma jävlar. Vi saknar i snitt 5 ordinarie per match. Vi har rett ut stormen, vi ligger där vi ligger, vi möter ett fulltaligt Mora. Herre..........................................gud.
Vi ska vara stolta. Trots allt.
Mvh
/En allsmäktig tillika onykter läktargrupp (vi som styr upp det hela)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi ska vara stolta. Trots allt.
Mvh
/En allsmäktig tillika onykter läktargrupp (vi som styr upp det hela)