The great one:" Spelar ingen roll om vi saknar 5 ordinarie varje match, övriga spelare måste ta sitt ansvar och gå för fullt."
Men vad bra du tycker att med 5 spelare borta varje match ska vi endå dominera varenda byte och om vi inte gör det då har vi inte rätt inställning. Jo övriga lag har ju ingenting att säga till om utan det är inställningen på Timrås lirar som avgör varenda match.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men vad bra du tycker att med 5 spelare borta varje match ska vi endå dominera varenda byte och om vi inte gör det då har vi inte rätt inställning.
Jo övriga lag har ju ingenting att säga till om utan det är inställningen på Timrås lirar som avgör varenda match.