Jensen_12: Sist vi spela emot DIF i en kvartsfinal vann dem, SAIK jo de är lättast men hade vi fått möta dem? De hade blivit valda av de bättre placerade lagen.
Det är ovidkommande.
Alla matcher i ett slutspel är svåra och en hemmafördel kan vara en fördel, men, lika gärna en nackdel
En större fråga man ska ställa sig är varför Tenkrat gått poänglös under en längre tid nu?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det är ovidkommande.
Alla matcher i ett slutspel är svåra och en hemmafördel kan vara en fördel, men, lika gärna en nackdel
En större fråga man ska ställa sig är varför Tenkrat gått poänglös under en längre tid nu?