lungan: Det släppte för Tenkrat ett tag, men nu fastnar det tydligen igen.
DIF mötte vi under lockout-säsongen väl? Det är ju 3 år sedan. I år har vi vunnit 4/5 och spelat 1 oavgjord. Klart att det blir lite mer press i ett slutspel, men jag tror vi tar dom faktiskt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
DIF mötte vi under lockout-säsongen väl? Det är ju 3 år sedan. I år har vi vunnit 4/5 och spelat 1 oavgjord. Klart att det blir lite mer press i ett slutspel, men jag tror vi tar dom faktiskt.