actionleif: "Vi ska vara stolta. Trots allt." Nja, jag är faktiskt inte så där överdrivet stolt men hyfsat nöjd med att vi gått till slutspel trots alla skador på slutet. Det finns också saker som har varit en stor, stor besvikelse denna säsong och jag hoppas ni förstått vilka saker jag syftar på vid det här laget.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nja, jag är faktiskt inte så där överdrivet stolt men hyfsat nöjd med att vi gått till slutspel trots alla skador på slutet.
Det finns också saker som har varit en stor, stor besvikelse denna säsong och jag hoppas ni förstått vilka saker jag syftar på vid det här laget.