El Maco: "Matchen. Jag gillar nämligen att kolla på Timrå även i år."
En samvetsfråga, svara nu ärligt. Tycker du det är lika roligt att se Timrå denna säsong som tidigare år? Just den frågeställningen är ju den brännande punkten som jag ser det.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
En samvetsfråga, svara nu ärligt. Tycker du det är lika roligt att se Timrå denna säsong som tidigare år?
Just den frågeställningen är ju den brännande punkten som jag ser det.