Laken: Felet i årets lag stavas A strålman,vi har ett kanongäng Fws men backarna är katastrofalt dåliga.Att vi ej ersatte strålman tycker jag var fel,sen att Myrtinen skulle ev. göra detta köper jag inte isåfall var det dålig scoting.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
men backarna är katastrofalt dåliga.Att vi ej ersatte strålman tycker jag var fel,sen att Myrtinen skulle ev. göra detta köper jag inte isåfall var det dålig scoting.