steve_h: Jag är stensäker på att det blir Modo i kvartsfinal. HV71 väljer inte oss, samtidigt tror jag inte vi blir bättre än femma, vilket gör att Modo KAN välja oss, och har dom den möjligheten kommer dom välja oss pga resorna och derbyna. Jag hoppas på Modo, vore otroligt kul!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
HV71 väljer inte oss, samtidigt tror jag inte vi blir bättre än femma, vilket gör att Modo KAN välja oss, och har dom den möjligheten kommer dom välja oss pga resorna och derbyna. Jag hoppas på Modo, vore otroligt kul!