1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 997289

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2008-03-04
DJ Hemp: SKÖN och viktig mental seger för laget ! Kul att Åkerlund fick dominera ... gillar Axelssons kommentar om 0-2 ledningen jag är ingentligen inte förvånad sa han... typ ( självförtroendet och inställningen vi ska spöa dom fanns runt han som en aura/gloria ) COOLT
synd på slutet...en skitdetalj dock, satt med 0-2 resultatet och hoppades hade satt 10 kr på det ![ x 40 gr] vann dock på vinst hehe
Ha en skön dag alla tikare - MAN ÄR TOKLADDAD INFÖR SLUTSPELET !!
Allt kan hända !!!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...