1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 99771

Sv: Hemsidan...
Laken:
Jag föreslår att du riktar ett välskrivet brev till Kenneth Westberg. Det har jag gjort. Nog för att det "bara" tog fyra veckor och två påminnelser för att få ett mediokert svar, men ändå...
Det är han som har det yttersta ansvaret (även om det kanske inte är så lätt att veta utav den information som står att finna på Timrå IKs hemsida). Tänk noga igenom vad Timrås hemsida tidigare år haft att erbjuda, vad det bör finnas på hemsidan och vad som faktiskt finns.

Det är bra om fler börjar diskutera det här, för det är tragiskt som det är nu och som det har varit ända sedan Reklammakarna tog över efter Marcus.

Heja Ramsele! (se länk)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer