westerlind: Tack för ett fantastiskt bra inlägg. Det där har jag försökt få fram i flera år och också varit tydlig med det då jag ställt i lokalproduktioner i TV och radio.
Jag blev tillfrågad här också men svarade snabbt nej på att delta.
Däremot så kan jag ju inte hindra andra från att delta. Alla har ju rätt till att använda sitt sätt att förmedla ut supporterklubben.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag blev tillfrågad här också men svarade snabbt nej på att delta.
Däremot så kan jag ju inte hindra andra från att delta. Alla har ju rätt till att använda sitt sätt att förmedla ut supporterklubben.