JimmyH: Ja det här var väl under din coolhetsnivå, men hallå. Det skulle ju vara en kul grej som inte skulle vara så allvarsam.
Sen kan man ju alltid önska att folk förstår att det finns olika sidor av samma mynt, dvs att bakom en skämtsam tillställning så brinner det ett intresse för hockey.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sen kan man ju alltid önska att folk förstår att det finns olika sidor av samma mynt, dvs att bakom en skämtsam tillställning så brinner det ett intresse för hockey.