I alla fall är det redan nu nästan fyra hundra pers som har bestämt sig för att gå på isträningen på tisdag. Om man nu ska tro alla som har svarat på frågan på TIK´s sida. LHC´s enorma siffra på sex hundra känns väll inte så svårslaget. Annars är det bara att instämma i det imponerande antalet åskådare Skellefteå hade på sitt första pass.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
siffra på sex hundra känns väll inte så svårslaget.
Annars är det bara att instämma i det imponerande antalet åskådare Skellefteå hade på sitt första pass.