1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614986 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 99796

Sv: Första isträningen
Jag känner mig skeptisk till att vi ska kunna uppnå alt. slå förra årets siffra. Men å andra sidan tippade jag att kanske 200 skulle komma förra året, bör betyda att det kommer 4000 i år då... =)

Nä men intresset verkade vara så mycket större då, vi hade en jäbligt fin säsong bakom oss och tidningarna tippade oss på slutspelsplats osv. Jag märker t.o.m nu att jag själv inte har så stor abstinens efter säsongen som jag hade inför förra, mer abstinens för att få se hur SK och klacken kommer fungera.

Men 1000 pers borde gå att bräcka, inte sant?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer