Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
« Föregående · 2318598 · Nästa » Till forumet
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Öndulat: Ja nu kan detta avgöras strax. Dax för timeout.
+ 1
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
{297}: Jävla röta. Och vilken förändring i matchbild. Tyckte att Timrå var bättre i första.
Nåväl. 1-2 i andra så vinner vi i förlängningen.
Nåväl. 1-2 i andra så vinner vi i förlängningen.
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
sargad: Mannen som ser ut som han redan har dött gjorde mål. Piss och pest.
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Zäta75: Patetiskt försök på skottäckning av paigin, en halvdan tranan.
+ 1
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Dubbeld: Vi tappade ödmjukheten. Mer slarv i passningarna nu. Pucken studsar fel. Nu blir det jobbigt.
+ 1
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
erathoo: det kanske var bra att vi spelade oss till bortafördel i den här matchserien för det verkar vara hemmalaget som skiter ner sig.
Vi måste upp rejält om vi ska vara med i den här matchen.
Vi måste upp rejält om vi ska vara med i den här matchen.
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
{297}: Kundes stått 2-3 noll om inte JJ varit så grym.
Nu får Ante trolla i båset.
Nu får Ante trolla i båset.
+ 1
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Dålig period nu. Man förlorar sina man-man i egen zon och försätter sig i taskiga lägen.
+ 1
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
pingvin: Det var Lodins mål. Tog ej kamp vid sargen o gled sen mot eget mål utan att kämpa
+ 1
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Dubbeld: Den där jäkla sövande ramsan lyckades få hela laget att somna.
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Söderöver: Av någon outgrundlig anledning har vi helt lagt av med det fysiska spelet och sänkt farten istället för tvärtom. Kom igen nu!
+ 3
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
sargad: Jag finner inga ord. Vi får inte ut pucken och 0-1 i baken. Så onödigt
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
hubbenorlen: JJ håller oss kvar på oavgjort.
Zsigin sämst back hos oss hittills med marginal.
Zsigin sämst back hos oss hittills med marginal.
+ 2
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Nu ser inte helt bra ut tycker jag. Passnings och anfallspel är helt borta.
Slå ifrån sig är inte ett vinnande koncept i 2:a perioder.
Slå ifrån sig är inte ett vinnande koncept i 2:a perioder.
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
hubbenorlen: Tycker tyvärr Paigin står på hälarna ibland…Hade hoppats lite mer av honom! Kämpa!!
+ 1
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
sargad: Råkar veta från säker källa att Harald gillar Timrå, så det där är också en missuppfattning
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
hubbenorlen: va ska nubben göra istället för sportchefa i Timrå? han har inget kontrakt och hela den biten?
Måste missat det snacket
Måste missat det snacket
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
sargad: pass i sidled och direktskott.
Slagga från blå med skymning!
Det är bara att jobba på!
Att passa fram till ”nästan” frilägen gillar jag inte…
Ont om killers i Timrå…
Slagga från blå med skymning!
Det är bara att jobba på!
Att passa fram till ”nästan” frilägen gillar jag inte…
Ont om killers i Timrå…
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
JonteD: Det är röd-vita brillor på ;-)
Tycker det är hyggligt neutralt, inge Virus/Luckner nivå tycker jag.
Tycker det är hyggligt neutralt, inge Virus/Luckner nivå tycker jag.
+ 1
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Zåsse klubban: två domarinsatser som förvånade mig trots att man var beredd på en fortsatt hög nivå:
När Lodin blir nerdragen i sitt ”halvfriläge”, den skulle vi fått ett pp på. Sen när lillchalle tacklar efter avblåsning och domarna tar ut en kvittning på Lodin för en crosscheck?! Tycker vi spelar mer disciplinerat ikväll än senast men hittills har det inte riktigt betalat sig.
När Lodin blir nerdragen i sitt ”halvfriläge”, den skulle vi fått ett pp på. Sen när lillchalle tacklar efter avblåsning och domarna tar ut en kvittning på Lodin för en crosscheck?! Tycker vi spelar mer disciplinerat ikväll än senast men hittills har det inte riktigt betalat sig.
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Zåsse klubban: Illavarslande med Nubben i intervju. Då går det oftast dåligt. Hoppas att inte spelarna hör honom. Annars så gillar jag att TIK står upp och inte viker ner sig. Bådar gott
+ 1
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
roger_sundsvall: Framför allt mycket känslor. Hålla huvudet kallt och fortsätta att provocera snyggt är melodin.
Det och att göra mål så klart. Skulle få Djurgården att tappa fattningen.
Utöver det krävs det att man pratar ödmjukhet, tålamod och noggrannhet. Ödmjuk inför uppgiften. Tålamod i anfallsspelet och noggrannhet i defensiven.
Det och att göra mål så klart. Skulle få Djurgården att tappa fattningen.
Utöver det krävs det att man pratar ödmjukhet, tålamod och noggrannhet. Ödmjuk inför uppgiften. Tålamod i anfallsspelet och noggrannhet i defensiven.
+ 1
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Ååååå.... där! kom den, "..o hela den biten.." satt o vänta på den i Nubben intervju
+ 2
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
sargad: Va bra att de e fler som ser att om Paigin får läge då sitter den för alla skott han drar på träffar mål!!!!!
+ 1
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Söderöver: till o med Nubben verkar lycklig! Ja de e ju klart för Freddan har fått SPARKEN!!!
Nu skickar vi ut difney klubben ur SHL
Nu skickar vi ut difney klubben ur SHL
+ 2
« Föregående · 2318598 · Nästa »