Har sedan mycket länge lessnat på att höra samtliga sportreferatörer och övriga kalla Malmö (fotboll) för Real Malmö. Har nu även hört att man börjat kalla MoDo för "Real Modo". WHY!!!???
Kan någon förklara meningen med detta REAL för mig!!!??????
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Har sedan mycket länge lessnat på att höra samtliga sportreferatörer och övriga kalla Malmö (fotboll) för Real Malmö.
Har nu även hört att man börjat kalla MoDo för "Real Modo". WHY!!!???
Kan någon förklara meningen med detta REAL för mig!!!??????