1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

SAIK - Timrå IK 2007-11-03


Sv: SAIK - Timrå IK 2007-11-03
Mycket uppsnack här.

Styf uppsatt som sjunde back igen. Helt otroligt. Han måste fortfarande vara småskadad. Annars är det ett hån mot honom. Backparet Robin-Sanny är kanske elitseriens sämsta backpar.

Jaja. Det kommer bli extremt tufft ikväll. Men jag tror vi vinner.

Sv: SAIK - Timrå IK 2007-11-03
nixXz: Någon som har en Line up?

Sv: SAIK - Timrå IK 2007-11-03
Lirar hynning idag?

Sv: SAIK - Timrå IK 2007-11-03
Åkerlund (som har match i Kattlådan just nu) får ta bilen upp i morgon.

Sv: SAIK - Timrå IK 2007-11-03
Finns det någon match som Hockeyligan inte kan få till ett derby?

Sv: SAIK - Timrå IK 2007-11-03
lungan: Hur många är det på bussen upp?

SAIK - Timrå IK 2007-11-03
Dags att blicka framåt.

Sista matchen innan uppehållet, dags för en sista urladdning och en 3 poängare!

« · 936658
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer