Såg på "blåbärens" klotterplank att de skröt om att de som vanligt skulle dominera derbyt på läktarna. "Som vanligt"??!!! Har inte varit där en gång på de senaste 10 åren när sundsvall dominerat på läktarna. Frågan är då bara, blir det ngn uppslutning på lördag??? Och om det blir det, LÅTOM OSS HÖRAS!!!!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"Som vanligt"??!!!
Har inte varit där en gång på de senaste 10 åren när sundsvall dominerat på läktarna.
Frågan är då bara, blir det ngn uppslutning på lördag???
Och om det blir det, LÅTOM OSS HÖRAS!!!!!