« Föregående · 2926174 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Woody Jokinen: Vi spelar ungefär likadant som Örebro. Vi är bara lite bättre på att etablera spel, de är bättre på att göra mål. De håller oss på utsidan, vi förlorar kamperna i försvarszon.
+ 1
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Läktarproffset: Fan vad jag hatar det här jävla kuklaget. Köp en lott. Kuken!
+ 1
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
jk: Leder skotten med 18-4 och ligger under med 0-2. Helt otroligt, den här matchen lär vi inte komma undan med att spela värdelöst men ändå få poäng som senast.
+ 1
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Erre92: Örebro är ett så oerhört grått och tråkigt lag. Jag VILL verkligen vinna den här matchen.
+ 2
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Woody Jokinen: En sak är säker, det grinar illa i målskyttet....
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Erre92: Det står ju fan fyra Örebroare framför målvakten hela tiden. Är de ovanligt välgödda eller skjuter vi illa?
+ 2
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Woody Jokinen: Jag tycker vi är minst en storlek större än Örebro so far. Helt otroligt att vi ligger under med 0-1 istället för att leda med 2-3 puckar
+ 6
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Woody Jokinen: Ja, en sak är säker: Det finns INGA hedersamma förluster mot Örebro.
+ 2
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
jk: Rätt var det är lossnar det och allt går in. Hoppas bara det händer den här matchen….
+ 2
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Villervalla: Vilket katastrofalt pp av Örebro. Fantastiskt jobb av Hartmann och Walli
+ 12
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Rip Kirby: Blev ju ett bra pk, hoppas man fick lite pondus på det.
+ 4
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Erre92: Alldeles för ineffektiva och framförallt mer direktskott!👊🏒
Blir svårt att vända detta. Inte vana att spela anfallshockey...😬😜
Blir svårt att vända detta. Inte vana att spela anfallshockey...😬😜
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Oj vad vi behöver ett par spelare som kan skapa ytor till medspelarna, det är liksom alltid en svart hög med spelare i vägen.
+ 1
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Villervalla: Ser 100 gånger bättre ut än mot leksand. Givetvis resulterar det i torsk. Rolig hockey ska straffas med förlust så länge det handlar om Timrå.
+ 2
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Men Walli??? Där skjuter man, man spelar för fan inte ut pucken till ingen vinkel alls
+ 1
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Läktarproffset: Så helt sjukt hur det kan ta på en Öregris varje gång vi skjuter!
+ 1
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Vad fan är det med Wedda och hantera pucken senaste matcherna?
Vill han för mycket?
Vill han för mycket?
+ 2
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Joslan00: Jag tror faktiskt inte JJ såg hur perfekt droppet till Polin var. Polin vet helt klart att ska man göra mål så måste man skjuta direkt.
+ 2
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Joslan00: Juel har ju dock släppt in några som han "borde tagit" också i år, t.ex mot Brynäs. Aja bara att glömma och försöka få till ett fungerande eget spel
+ 1
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Degenerate: Viktigt få ett mål i PP nu. Annars kan Örebro spela på kontringar göra 2-0 och det är över
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Jadu: Ja jag skriker samma sak, problemet är att dem väntar på att 2-3 gubbar ställer sig framför innan de avlossar. Du har säkert flerårig erfarenhet från högsta ligan.
+ 1
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Öndulat: Det är en jävla bra strategisk fördel faktiskt, det har du rätt i.
Just i det här fallet räcker det ju dock att vara pinnsmal och benskör så länge man bara har åtminstone ett öga med någolunda syn
Just i det här fallet räcker det ju dock att vara pinnsmal och benskör så länge man bara har åtminstone ett öga med någolunda syn
+ 1
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Vargher85: alltid så med JJ. Får han lite att göra ibland så kommer det sådana mål. En tavla helt enkelt.
Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
Läktarproffset: Vi har ju haft ett gäng spelare som försökt att skjuta direkt ett par gånger denna period.
Men ingen som varit närheten på att träffa pucken.. typ..
Men ingen som varit närheten på att träffa pucken.. typ..
« Föregående · 2926174 · Nästa »