Silly season 08/09
« Föregående · 1052081 · Nästa » Till forumet
Sv: Silly season 08/09
Cartman: Jag läste på hockeysverige att det var någon där som hade skrivit att Bryan Smolinski skulle presenteras som Timrås nyförvärv till veckan. Men det kanske är något taget ur luften? Han spelade väl en säsong eller 2 i Brynäs om jag inte minns helt fel.
Sv: Silly season 08/09
TRL: Det kan väll inte vara Tom Wandell som ska presenteras??? Hoppas det kommer lite längre fram, vi vill ha en förstacenter!
Sv: Silly season 08/09
Snoop: Ja precis, en del personer gillar ju att skapa rubriker :) man får hoppas att de är nån i samma kaliber som RR om de ska vara en förstecenter...
Sv: Silly season 08/09
TRL: Ja de ska bli mycket intressant o se om de är sant, och vem de kan vara har jag ingen aning om men de kanske är RR men man vet aldrig, kan lika gärna vara någon som bara skriver så för att jäklas.
Sv: Silly season 08/09
Snoop: #15 info
2008-07-30 21:51
kan förövrigt avslöja att timrå gjort klart med en ny förstacenter som presenteras i nästa vecka.
chefen Anmäl kommentaren
Den där texten hittade jag på hockeysverige.se under rubriken "SSK dumpar skadeflopp".Ska bli intressant o se om det är så.
2008-07-30 21:51
kan förövrigt avslöja att timrå gjort klart med en ny förstacenter som presenteras i nästa vecka.
chefen Anmäl kommentaren
Den där texten hittade jag på hockeysverige.se under rubriken "SSK dumpar skadeflopp".Ska bli intressant o se om det är så.
Sv: Silly season 08/09
TIKbiff: Det kanske är Henrik Zetterberg som vill ta SM-guld med Timrå nu när han redan har VM, OS och Stanley Cup?
Sv: Silly season 08/09
Snoop: Du har varit med tillräckligt länge här nu för att hitta sådant själv.
Sv: Silly season 08/09
Ilves landade iaf en värvning av Geoff Platt idag. Borde ju med idiotsäker logik betyda att Timrå kan locka något bättre då man spelar i en betydligt vassare liga.
Sv: Silly season 08/09
TIKbiff: Handlar det om den förste centern i klubbens historia eller menar du för säsongen? Hade ni inga sen tidigare?
Sv: Silly season 08/09
TIKbiff: Hmm... ja, eftersom att det är du som hört ryktet så borde det väl nästan vara du som har lite aning tycker man... ;)
Sv: Silly season 08/09
Knylan:
Hört ett litet rykte om att Timrå nu gjort klart med sin
förste center och att han kommer presenteras under nästa
vecka,någon som har en susning vem det är?
Hört ett litet rykte om att Timrå nu gjort klart med sin
förste center och att han kommer presenteras under nästa
vecka,någon som har en susning vem det är?
Sv: Silly season 08/09
Jacksson 71: Jag skulle kunna tro att det Skarin syftade på var att de inlägg och resonemang du och Cartman åstadkommer har varit av bristande kvalitet, så badandet var en liten söt pik sådär, han ville inte bada med er egentligen. Men detta är bara vad jag tror. Han gillar visserligen att bada.
Sv: Silly season 08/09
Cartman: Vad sägs om att åka och bada? Ta med dig Jacksson71 också. Jag kan ansluta sedan :)
Ambroo: Håller med. Som det känns i nuläget tar jag hellre Jeff Hamilton. Det känns mer säkert på något sätt. Jag tror han skulle passa bra in här.
Men tittar vi på statistiken så är ju RR ett sexigare namn.
Ambroo: Håller med. Som det känns i nuläget tar jag hellre Jeff Hamilton. Det känns mer säkert på något sätt. Jag tror han skulle passa bra in här.
Men tittar vi på statistiken så är ju RR ett sexigare namn.
Sv: Silly season 08/09
Cartman: Av det man kunnat läsa sig till om honom så verkar han ju inte precis vara den mest ödmjuka och det skvallrar väl även hans många klubbyten om. Jag tycker den här killen på förhand känns väldigt spännande. Han har producerat 0.5 poäng/match i NHL, vilket är nivå med RR, han är några år yngre, och att han dessutom är rightare tilltalar mig.
Sv: Silly season 08/09
Angående Hamilton; 71 pinnar på 141 matcher de senaste 3 sässarna i NHL är ju smarrigt värre.
Sv: Silly season 08/09
Wayne Gresky: Drömma och drömma... Det känns definitivt som att TIK skulle kunna ha möjligheten till att knyta upp honom, om han nu är sugen på ytterligare en europasväng vill säga. Det faktum att han varit över en kort vända till Ryssland och inte alls färgat gör att man förmodligen kan räkna bort dem och det är ju aldrig fel.
Lite mer i länken;
Lite mer i länken;
Sv: Silly season 08/09
Cartman: Jag vet inte han passade vell inte riktigt in i Timrå bara för att man är bra i en klubb kan man ju vara dålig i en annan.
Sv: Silly season 08/09
Yellowcard: det handlar om en utlåning. Dallas har inte längre något lag i AHL därför är denna affär aktuell.
Sv: Silly season 08/09
Jacksson 71: hur många poäng gjorde marttinen säsongen innan han gick till timrå?
Sv: Silly season 08/09
General_Moisio: Ja han verkar riktigt bra...
Hoppas bara det flyter på för honom så att det inte blir som för Marttinen.
Men i och för sig så är Lehtonen ett säkrare kort en Marttinen...
Hoppas bara det flyter på för honom så att det inte blir som för Marttinen.
Men i och för sig så är Lehtonen ett säkrare kort en Marttinen...
Sv: Silly season 08/09
Hur är det med Tom Wandell, kommer han lånas ut eller handlar det om ett "riktigt" kontrakt om han nu blir klar för Timrå? Vore gött om han signade på ett längre kontrakt tycker jag - en bra talang som lär blomma ut med tiden hos oss!
Sv: Silly season 08/09
Berglund: Hoppas de håller i sig i Timrå. Så de inte blir totalt motsatt i TIK.
Sv: Silly season 08/09
General_Moisio: Ja verkligen, verkar ha bra målsinne, och 38 poäng på 46 matcher eller vad det nu var förra säsongen e inte fyskam :)
Sv: Silly season 08/09
Snoop: Jo man får hoppas de ingen panik än men stundande ispremiär knackandes på dörren så är de nog dags att en center och en back ritar på.
« Föregående · 1052081 · Nästa »