Silly season 08/09
« Föregående · 1051402 · Nästa » Till forumet
Sv: Silly season 08/09
General_Moisio: Nej de verkar vara ganska tyst just nu, lär säkert smälla till i augusti.
Sv: Silly season 08/09
Är det någon som har någon bra film på vårt back förvärv Mikko Lehtonen finns inget på youtube någon som har sett något som är bra??
Sv: Silly season 08/09
Cartman: Förvisso, men han är inte den som ska bära en producerande lina i ett topplag.
Sv: Silly season 08/09
Hahl Bundy: På pappret har VF starkaste laget.. Men dom ska kunna lira ihop med..
Sv: Silly season 08/09
Berglund: Nästa säsong blir LHC väldigt tunga när Tony, Weinis o Johansson kommer tillbaka.
I år blir VF det starka laget.
I år blir VF det starka laget.
Sv: Silly season 08/09
JimmyH: men det ska nog VÄLDIGT mycket till att han ska ta en plats, så han är väll så gott som klar;)
Sv: Silly season 08/09
Cartman: Wandell är helt klar. Om han inte överträffar sig själv flera gånger om på Dallas Stars training camp.
Sv: Silly season 08/09
T T: Källan är från hokeysverige och den artikeln har vart på den sidan ett bra tag, det är nog inte helt klar tills dess att det kommer upp på timrå ik´s hemsida.
Sv: Silly season 08/09
Pätr: Ser man till Hynning, Erik Andersson och Pärssinens injury-record så har man nog inget val än att värva. Men likväl måste det till en klassvärvning för att både spetsa och fylla ut truppen.
Sv: Silly season 08/09
Cartman: De kommer antagligen att värva, om det finns en spelare som kan tillföra något. Som det ser ut i dagsläget finns det mycket spelare i truppen, vilket innebär att en eventuell värvning måste vara en kvalitéetsvärvning snarare än en kvantitetsvärvning. För vad gör det för nytta att värva en spelare som inte tillför något extra?
Sv: Silly season 08/09
lungan: Ja de är ju lite små dumt att vänta så pass länge så att säsongen börjar innan de händer nåt..Efter säsongen ska dom fixa allt me operationer så dom kan träna ordentligt när säsongen drar igång igen..
Sv: Silly season 08/09
Uddan: JA jag fattar inte är väll bara att operera, låt Hynning sluta grubbla och ge han chansen att få komma tillbaka, han kan väll inte missa hela denna säsong också, undra hur det gått med Svenssons ljumskar, de undersöktes också tidigare i sommras.
Sv: Silly season 08/09
Hoppas verkligen dom får in nån kanoncenter innan serien drar igång... Skulle sitta fint med Robitaille! Det skulle vara mumma
Sv: Silly season 08/09
Uddan: Den där grabben har riktigt jobbigt. Han står längst ner i uppförsbacken, motvinden och haglet slår han hårt i facet. Han har ingen att skylla på och kommer att ge upp som alla vankelmodiga....
Djävlas inte något extra med stackarn!
Djävlas inte något extra med stackarn!
Sv: Silly season 08/09
Anonymous: "Linkan" o "Robban" har självklart ett tungt ansvar men beställningen kommer från annat håll, byggmästaren själv. Vilket är det normala. Det "Challe" sa i ST nyligen är helt i fas med vad vi har förvänta denna säsong. Personligen tror jag det kan bli minst lika bra som fjolåret.
Sv: Silly season 08/09
Kevin O Shea: Angående Pääjärvi så skadade han sin arm på Enroths båsdörr redan i den andra omgången och förutom de 1,5 matcherna så minns jag inte om han fick så många mer matcher med finnarna, jag tror inte det. Det blev en läcker assist i premiären, i alla fall.
Sedan så var han 16 år då och är 17 år nu. Det kan hända en hel del på det året. Det är inte Svartvadet eller Sundström vi talar om, som var 37 och mätt då och typ 42 år nu till hösten.
Pääjärvi har växt fysiskt och har utklassat hela A-laget i löpspåret. Det är värt att prova honom. Tycker jag.
Sedan så var han 16 år då och är 17 år nu. Det kan hända en hel del på det året. Det är inte Svartvadet eller Sundström vi talar om, som var 37 och mätt då och typ 42 år nu till hösten.
Pääjärvi har växt fysiskt och har utklassat hela A-laget i löpspåret. Det är värt att prova honom. Tycker jag.
Sv: Silly season 08/09
Dunc: Nä jag gör ju inte det då. Utan citatet här tidigare. Sen utgår jag från att det är Linkan som bygger lag och inte Challe, annars är väl Linkan ganska överflödig. Även om jag hoppas att hela professionella delen av föreningen är delaktig, ger förslag och ger sin syn på om eventuella förvärv.
Sv: Silly season 08/09
Hahl Bundy: Ja jag tänker på hans tidigare agerande i media och citatet här om att vi inte mist någon första center.
Sv: Silly season 08/09
spud: Rätt svar var 20 stycken. På 5 matcher.
Zajkowski fick hämta ut 2 stycken. På 29 minuters spel.
Zajkowski fick hämta ut 2 stycken. På 29 minuters spel.
Sv: Silly season 08/09
spud: Hur många puckar fick Krizan hämta ut ur egen kasse i hans senaste slustpel?
Sv: Silly season 08/09
Uddan: Japp, väck mig inte. Jag ser Krizan skicka iväg en puck över hela banan rakt in i kassen.
« Föregående · 1051402 · Nästa »