Silly season 08/09
« Föregående · 1057757 · Nästa » Till forumet
Sv: Silly season 08/09
Spanarn: Ja men det verkar som om Timrå inte vill värva yttiligare en center.
Sv: Silly season 08/09
Cartman: Jag tycker alltid att det är tråkigt när talanger slutar. Även om Robin tycker att jag inte har med det att göra.....tydligen. (Tack för mailet)
Tragiskt var kanske ett starkt ord, och Robin gör väl vad han vill, men det är vad mitt hockeyhjärta känner iallafall.
Tragiskt var kanske ett starkt ord, och Robin gör väl vad han vill, men det är vad mitt hockeyhjärta känner iallafall.
Sv: Silly season 08/09
...frågan är om det inte är mest pinsamt att ta träningsmatcher på blodigt allvar!?
Sv: Silly season 08/09
Bylla Bylla är inte uppkopplad
Senior Member
Reg.datum: feb 2106
Inlägg: 121
Standard
HAHAHAHA Pinsamt Timrå, Pinsamt! Hur kan ni få stryk av Luleå?? Nåså grymt va pinsamt. Ojojoj vad ska det bli av Timrå den här säsongen? Pinsamt, pinsamt och återigen pinsamt.
__________________
"Du glömde sparken Hedlund!"
Saxat från hockeymagasinet.com
En modosupporter som glömt att dom förlorade mot ett allsvenskt lag, kul kille de där.
Senior Member
Reg.datum: feb 2106
Inlägg: 121
Standard
HAHAHAHA Pinsamt Timrå, Pinsamt! Hur kan ni få stryk av Luleå?? Nåså grymt va pinsamt. Ojojoj vad ska det bli av Timrå den här säsongen? Pinsamt, pinsamt och återigen pinsamt.
__________________
"Du glömde sparken Hedlund!"
Saxat från hockeymagasinet.com
En modosupporter som glömt att dom förlorade mot ett allsvenskt lag, kul kille de där.
Sv: Silly season 08/09
30: Ja då måste man nog vara en jäkel på den ANDRA sporten, han var ju en talang utöver det vanliga i hockey, hade varigt kul att se han i a-laget.
Sv: Silly season 08/09
30: Ja men det är ju mycket annat som lockar i den åldern t.ex. moppe, fest och kompisar.
Sv: Silly season 08/09
Tycho: Åh förlåt, Robin Westin var det ju.
Det var ju synd på en sån oslipad diamant
Det var ju synd på en sån oslipad diamant
Sv: Silly season 08/09
kulltorp: Han slutade efter förra säsongen för han var less men saknade väl hockeyn. Hoppas han tycker det är roligare när det kanske blir mindre krav än han hade i Timrå.
Sv: Silly season 08/09
Ser att våra f.d. stortalang lämnar Timrå för Sundsvalls J-18.
Vad har hänt med en killen?
Vad har hänt med en killen?
Sv: Silly season 08/09
Helg Ernest: Där vet jag itne hur det ser ut. Vad jag förstått så har man en frysbox i magen när det gäller centern som förmodligen ska in. Man förhastar sig inte, utan väljer att vänta på något bra, tror jag.
Sv: Silly season 08/09
Bara en fundering? Kan inte skryta med att jag är uppdateran.
Hur är det med detta då?
Frans Nielsen (f)
Senaste klubb: New York Islanders
Vill helst ha ett envägskontrakt, vilket inte verkar speciellt realistiskt. Kan bli att Nilsen skriver ett tvåvägskontrakt och stannar i Nordamerika. Annars är elitserien ett alternativ. Nielsens tidigare lag Timrå är en av klubbarna som visat intresse.
Hur är det med detta då?
Frans Nielsen (f)
Senaste klubb: New York Islanders
Vill helst ha ett envägskontrakt, vilket inte verkar speciellt realistiskt. Kan bli att Nilsen skriver ett tvåvägskontrakt och stannar i Nordamerika. Annars är elitserien ett alternativ. Nielsens tidigare lag Timrå är en av klubbarna som visat intresse.
Sv: Silly season 08/09
Anonymous: Nejdu, det ända man kunde nöja sig med där var
"Riku Hahl slarvade med pucken bakom egen mållinje, Tomi Mäki fick sedan tag på pucken och spelade den till Juha Lind som stod helt ensam mitt i slottet och kunde panga in kvitteringen." Fast han gjorde ju 1+1 så det var väll inte hela världen. Känns som Riku Hahl kommer få ett sjuhelsike år i Frölundatröjan...
"Riku Hahl slarvade med pucken bakom egen mållinje, Tomi Mäki fick sedan tag på pucken och spelade den till Juha Lind som stod helt ensam mitt i slottet och kunde panga in kvitteringen." Fast han gjorde ju 1+1 så det var väll inte hela världen. Känns som Riku Hahl kommer få ett sjuhelsike år i Frölundatröjan...
Sv: Silly season 08/09
Intressant 4:e kedja med Jonte borta.
22. HÅRD AF SEGERSTAD, Sebastian-51. LANDER, Anton-91. PÄÄJÄRVI-SVENSSON, Magnus
22. HÅRD AF SEGERSTAD, Sebastian-51. LANDER, Anton-91. PÄÄJÄRVI-SVENSSON, Magnus
Sv: Silly season 08/09
Tycho: Har inte liverapporteringen varit under all kritik från Swehockey denna säsong - typ obefintlig?
Sv: Silly season 08/09
Tycho: Nu kan ni sluta vara orolig att Bishai kommer vara er förstecenter. Han har skrivit på med en ny klubb.
www.jokerit.fi/index.php?id=1&nid=534
www.jokerit.fi/index.php?id=1&nid=534
Sv: Silly season 08/09
Jag vill bara passa på att gratulera Per Hallin för att han har fått rollen som vice kapten i SSK.
Grattis Per:)
Grattis Per:)
Sv: Silly season 08/09
En ny center och en ny trumslagare är det som behövs. Det roliga är att båda är lika viktiga........typ.
Sv: Silly season 08/09
Cartman: Nädå, man är bara jättenöjda med truppen som den är. Den är bättre än förra året och stämningen är fantastisk. Av de fyra tilltänkta centrarna är en omskolad och kanske i normal form framåt jul, en har fortfarande en hel del kvarpå sin rehabilitering efter förra säsongens skadebekymmer, en är ett okänt nyförvärv vars kapacitet står skrivet i stjärnorna. Men en är både skadefri (tror jag iaf) och har en odiskutabelt hög kapacitet.
Ingen press på bagarn men det hänger på honom. Möjligen tänker de dubblera eller trippla (trippla??? Heter det så..?) med honom ifall de andra av olika anledningar tvingas till vila.
Ingen press på bagarn men det hänger på honom. Möjligen tänker de dubblera eller trippla (trippla??? Heter det så..?) med honom ifall de andra av olika anledningar tvingas till vila.
Sv: Silly season 08/09
Måste ändå säga att det känns lite intressant att Randy Robitaille fortfarande är ledig på marknaden...
Sv: Silly season 08/09
Anonymous: Mmm, betänk Lehtonen, Brendl, Tenkrat, Pärssinen och Pyörlä I PP. Brendl och Lehtonen på blå. huga
« Föregående · 1057757 · Nästa »