mattis69: ja verkligen. för hans eget bästa hoppas ja att han kan byta upp sig senare. Men nu äre Enköping som får dra nytta av Sjöken.. Bara han visar sig vara någon nytta för den klubben..annars äre illa..
Åke the Myth: Känns trist, har fått intryck av att han svarade för en hel del av den goda stämningen i truppen. Blev han petad redan tidigare under silly season, eller blev det nu under lockoutfebern?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,538260,00.html