Nu laddar vi om för nästa match. Skall vi lyckas ta 3 bortapoäng? Det som talar mot oss är att Saik förlorat 8 raka och en trend skall vändas. Det brukar alla lyckas med mot TIK. Kanske det är dags att vi ändrar på den trenden nu och inte låter Saik vinna. 3 poäng till Timrå IK! Just go for it!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det som talar mot oss är att Saik förlorat 8 raka och en trend skall vändas. Det brukar alla lyckas med mot TIK.
Kanske det är dags att vi ändrar på den trenden nu och inte låter Saik vinna.
3 poäng till Timrå IK! Just go for it!!