Det som nu återstår av elitseriens 55 omgångar är 7 matcher som kommer att avgöra om vi hamnar i kvalserien eller inte. Det finns dock en chans, om än liten, att lyckas gå till slutspel. Låt oss hoppas ett tag till. Då måste vi börja med att vinna mot SAIK i morgon. Mitt optimistiska tips blir 2-4.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Då måste vi börja med att vinna mot SAIK i morgon.
Mitt optimistiska tips blir 2-4.
GO FOR IT!!!