Slaget om Västernorrland 2008
« Föregående · 1009342 · Nästa » Till forumet
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Gorkyman: för mig la den av direkt när kalle gjort målet, antagligen av chock.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
19:25 MODO Utv 2 min ROUGH Karol Krizan
Kvällens happening?(om vi inte vinner)
Kvällens happening?(om vi inte vinner)
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Hur f-sen hann Ni före mig trots att jag bara skrev två siffror och inte en massa bokstäver... :P
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Dödsviktigt mål med tanke på att kalle fick kliva av,vi är svag på backsidan.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tenkrat!!!
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
MB: väldigt avaktande spel från båda lagen,hoppas timrå inte backar hem nu.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
15:49 TIK Mål 0-1 Kalle Koskinen (Johan Andersson, Timo Pärssinen) EQ
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
fighter: Kom hem precis, hur verkar det? är det försiktigt eller öser Timrå på?
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Är det bara jag som tycker att Rönnmark är äckligt dålig än så länge? Han plockar Päijärvi i första men sen? Vad i helvete....
« Föregående · 1009342 · Nästa »