Så är det dags för bortamatch 2, i en serie på 4 raka. Man kan ju undra hur det skall gå. Tik har ju ofta haft svårt att möta SSK där nere. Dock har vi ett lag som, i alla fall på papperet, är bättre än SSK och vi borde lätt ta 3 poäng. Med Pikkarainen på spelsuget humör och övriga "på tårna" skall detta gå vägen. Mitt tips 1-5.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Man kan ju undra hur det skall gå. Tik har ju ofta haft svårt att möta SSK där nere. Dock har vi ett lag som, i alla fall på papperet, är bättre än SSK och vi borde lätt ta 3 poäng.
Med Pikkarainen på spelsuget humör och övriga "på tårna" skall detta gå vägen. Mitt tips 1-5.