Sparka Challe!!!
« Föregående · 1193732 Till forumet
Sv: Sparka Challe!!!
Nu blev ju inte Challe sparkad...dock verkar han inte jättehet på marknaden precis...
Sv: Sparka Challe!!!
mikenomad: Bara att Cross checka en gång till ;) så missar han kvartsfinalen som det var tänk, rätt ska vara rätt ;)
Sv: Sparka Challe!!!
Blizzard: Kul att läsa igenom hela skiten. Finns en del som borde rannsaka sig själva. Tänk tanken att det går bra för Timrå i slutspelet.......
Sv: Sparka Challe!!!
Dunc: Dom är inte alla ute och cylkar men problemet med argumenten bakom Sparka Challe grejjen var ju att man tog för givet att Challe inte kunde jobba med laget och förbättra spelet.
Nu är det så att Challe har brister och jag vill se honom ersatt till nästa säsong men han har potential att bri en bra tränare om han fortsätter inom yrket. Man måste komma ihåg att han är ung och relativt orutinerad vad gäller tränarbiten.
Sv: Sparka Challe!!!
Simmalugnt: Det skulle jag kunnat sagt i fjol. HV kommer att få jobbigt att göra 2 mål.
Sv: Sparka Challe!!!
Dunc:
Nu vet jag inte vad du menar eller vad det ena har med det andra att göra.
Nu vet jag inte vad du menar eller vad det ena har med det andra att göra.
« Föregående · 1193732
fast det är ju en sak att ha ett bra lag på pappret och en annan sak att ha ett lag som vinner. antagligen är årets upplaga av Timrå inte bland seriens 8 bästa.
men nu gäller att kriga för att hänga kvar.