Sveriges bästa bortasektion?
« Föregående · 423824 Till forumet
Sv: Sveriges bästa bortasektion?
ernie eagle:
Gör det du! För det verkar ju som att du har halva inne hos honom redan! *blink blink* Så länge du behåller tröjan på förstås!
Gör det du! För det verkar ju som att du har halva inne hos honom redan! *blink blink* Så länge du behåller tröjan på förstås!
Sv: Sveriges bästa bortasektion?
ernie eagle: låter bra det. Trumförbut är sjukt!.....
Japp kaos ska det vara på läktaren och ett rejält tryck!
Japp kaos ska det vara på läktaren och ett rejält tryck!
« Föregående · 423824
Det skall vara "kaos" på läktarn. Ett sjuhelvetes liv och TRYCK!!!
Mera trummor, tutor och flaggor åt folket!!!
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)