« Föregående · 2951794 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Apropå nånting...
Paninaro: Vi har kul här i SHL dit ni inte kommer att komma på väldigt läääänge!!!😎😎🇱🇸. Va!!
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Kevin Karlsson som väl fick kicken från Odense? - Bräcker ju alla backar i m0d0 iaf 😄
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Paninaro: vart ser du att jag har kul när MoDo förlorar ? Jag Hyllar Herman Träff. Är det tillåtet. Jag skiter väl i Modo, va.
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Paninaro: mm.. vi skrattar oss av stolarna här ska du veta. Nu tog ni ju till slut hem extrapoängen vilket nog var viktigt för "va-mannen" i båset.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Nån som skrev förut om Herman Träff kan bara hålla med stor stark tung höger skytt bara köpa omg Swicha till det om det behövs
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Andersson: det är kusinträff och hermannträff. Då blir det glest på läktarn.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: OJ vad kul ni alltid har när det går dåligt för MoDo.
Ha så kul i SHL så länge det varar.
Ha så kul i SHL så länge det varar.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Man vet aldrig. Rätt vad det är så åker Löven på skador samtidigt som nått annat lag formtoppar.
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Där har du mitt fulla medhåll, men serien ser så kopiöst jävla usel ut - bara ett lag visar någon som helst nivå, och det är just Löven.
5-4 m0d0.
5-4 m0d0.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Ser gärna Herman Träff hos oss nästa säsong. Vi behöver en högerskytt i PP. En bra högerskytt. Träff och en transatlant in i topp6.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Känns som att Träff kommer ha anbud från alla SHL-klubbar till nästa säsong. Grym skott och en fysisk spelare. Ironiskt nog precis de egenskaper som HV saknar…
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Löven har dock en historik att att missa avancemang , så de kanske blir ett lag från småland innan de är färdigt
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Nu hatar jag IF Björklöven i grund och botten så därför unnar jag dom inte den minsta framgång. Men nu är det ju bara att inse att den här säsongen finns bara ett lag på banan med chans att kliva upp. Kanske Kalmar i sina bästa stunder, men över tid kommer det visa sig att inget annat lag kommer kunna hota IFK Umeå från att ta sig upp.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Tja Umeå är ju fint sådär på hösten / Vintern . Nästan likvärdigt avstånd som till Leksand o klart närmare än HV / Örebro / Klöbben
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Med tanke på¨den totala ojämnheten i den här ligan denna säsong finns det solklart inget annat lag som kan hota Löven. Halvfart resterande tid i grundserien sen steppar man upp och gör processen kort i slutspelet. SHL, here they come.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Försökte se lite av björklöven och zappade sedan igenom de andra matcherna men det är så dålig kvalite att det går inte att se.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Adam Johansson i Expressen: "Succéstart för nye Modo-tränaren - kör över Oskarshamn."
Ett anfall senare, vi snackar 30 sek. och Oskars reducerar, 3-1 ;)
Ett anfall senare, vi snackar 30 sek. och Oskars reducerar, 3-1 ;)
+ 4
Sv: Silly Season 2025-26
Nisse på Mon or: Om ni letar bland mina inlägg så droppade jag den där tidigt på säsongen, om de kanske redan var under försäsong.
Timrås kull med den där årgången är jävligt vassa & många där har fina kurvor, såpass att Timrå undersökt om att få ha fler platser på sitt hockeygym för att kunna rymma dem. Just den här spelaren har SAIK varit på å bearbetat länge, snudd på osmakligt tidigt enl folk som är nära det där laget.
Ni får gärna syna mig på den infon, men jag var tidig med den ;)
Timrås kull med den där årgången är jävligt vassa & många där har fina kurvor, såpass att Timrå undersökt om att få ha fler platser på sitt hockeygym för att kunna rymma dem. Just den här spelaren har SAIK varit på å bearbetat länge, snudd på osmakligt tidigt enl folk som är nära det där laget.
Ni får gärna syna mig på den infon, men jag var tidig med den ;)
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Våra grabbar i förskingringen va gör de hyfsat va i ÖIK va ligger under mot ssk o hela den biten va!!!!!😭😎🇱🇸🇱🇸🇱🇸🇱🇸
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Hälge: Ska kolla på den nya MoDo serien: Modo The Resurrection del 1. Freddan story (the new beginning)
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Trist med dessa uppehåll. Man får kolla HA istället och se om det finns någon intressant match.
+ 3
« Föregående · 2951794 · Nästa »