Tik har ju inte direkt rosat marknaden den här säsongen o borta har vi varit helt borta. Snacka om borta borta!
Nu såg jag att i SHL-cupen har vi en hemma o 2 bortamatcher. Hoppas att vi kan ta till vara dessa 2 träningsmatcher borta o få lite självförtroende inför KS.
För om den här trenden håller i sig så kommer vi i fortsättningen att vara lika borta i KS borta som vi har varit borta i ES när vi varit borta!
Nä, skärpning annars kommer vi att vara riktigt borta nästa säsong!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Snacka om borta borta!
Nu såg jag att i SHL-cupen har vi en hemma o 2 bortamatcher.
Hoppas att vi kan ta till vara dessa 2 träningsmatcher borta o få lite självförtroende inför KS.
För om den här trenden håller i sig så kommer vi i fortsättningen att vara lika borta i KS borta som vi har varit borta i ES när vi varit borta!
Nä, skärpning annars kommer vi att vara riktigt borta nästa säsong!